مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1396 ساعت 14:402018-01-19اجتماعي

سیستم آموزشی هوشمند نقش مهمی در توسعه کشور دارد


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: معتقدیم سیستم آموزشی توانمند و هوشمند نقش مهمی در توسعه همه جانبه کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس رضا مسرور در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد انزلی، یکی از علت های اصلی پیشرفت در جوامع توسعه یافته بهره مندی از سیستم آموزشی کارآمد دانست و افزود: با بهره مندی از ظرفیت های منطقه آزاد انزلی می توان در زمینه توانمندسازی معلمان منطقه و کیفیت بخشی تعلیم و آموزش دانش آموزان گام های موثری برداشت.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به نظام های آموزشی مناسب در جهت الگو سازی دانش آموزان با توجه به فضای اجتماعی، افزود: در نظام آموزشی علاوه بر ارتقای مهارت نیاز است به مقوله هایی همچون راستگویی، وفاداری امانت داری در راستای ساختن انسان های خوب و شایسته بیش از پیش توجه شود.

وی با تاکید بر توجه ویژه این سازمان به مباحث تربیتی افزود: معتقدیم سیستم آموزشی توانمند و هوشمند نقش مهمی در توسعه همه جانبه کشور دارد.

مسرور با اشاره به اهمیت تکریم، تامین مالی و حفظ شان و منزلت معلمان به همراهی و تعامل با آموزش و پرورش استان در اجرای پروژه های آموزشی و فرهنگی، گفت: آمادگی لازم جهت اجرای طرح های الگوی آموزش و پرورش کشور در سطح مدارس منطقه آزاد انزلی از سوی این سازمان وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم آموزشی هوشمند نقش مهمی در توسعه کشور دارد

سیستم آموزشی هوشمند نقش مهمی در توسعه کشور دارد