مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1396 ساعت 12:152018-01-19سياسي

«خاتمی حرف بزند اما نه…»


پس از گذشت 8 سال از انتخابات 88، تغییر و تحریف هایی در روایت های رسمی از تاریخ معاصر انقلاب و جنگ، به ویژه درباره ی حضور افرادی چون «میرحسین موسوی»، - پس از گذشت 8 سال از انتخابات 88، تغییر و تحریف هایی در روایت های رسمی از تاریخ معاصر انقلاب و جنگ، به ویژه درباره ی حضور افرادی چون میرحسین موسوی ، سید محمد خاتمی ، مهدی کروبی ، هاشمی رفسنجانی و حتی این اواخر، محمود احمدی نژاد دیده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انصاف نیوز در ادامه نوشت: در این باره با حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه ، رییس موسسه ی پژوهشی حکمت و فلسفه و از شاگردان آیت الله مصباح یزدی ، به گفت گویی چالشی نشستیم.

در این گفت وگو درباره ی مسایل مختلفی از جمله عملکرد اصلاح طلبان در انتخابات سال 88، نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در اتمام جنگ و همچنین دفاع تمام قد اصولگریان از احمدی نژاد صحبت شد که متن کامل آن در پی می آید: به نظر شما، ما حتی در برهه ی پس از انقلاب می توانیم تاریخ را درست روایت کنیم.

با توجه به اینکه حتی مساله هست بر سر اینکه مسوولان دولت های بعد از انقلاب را آن گونه که بودند در کتاب های تاریخ درست روایت کنیم؟ بله، حالا شما آیا یک کتاب تاریخی در طول تاریخ بشر که نوشته شده است، سراغ دارید که درست و جامع گزارش دهد؟ گزینش گرانه گزارش ندهد؟ منصفانه گزارش دهد؟ به نظر شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خاتمی حرف بزند اما نه…»

«خاتمی حرف بزند اما نه…»