مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1396 ساعت 12:102018-01-19فناوري

قلعه "فورگ" چه حرفی برای گفتن دارد؟


جستجو درباره ی «قلعه فورگ»ِ خراسان جنوبی در اینترنت، هر چند یکسری اطلاعات اولیه از این بنا را به درستی ارائه می دهد، اصل ماجرا درباره ی قلعه فورگ آن طور که دو پژوهشگر ادعا می کنند، - جستجو درباره ی قلعه فورگ ِ خراسان جنوبی در اینترنت، هر چند یکسری اطلاعات اولیه از این بنا را به درستی ارائه می دهد، اصل ماجرا درباره ی قلعه فورگ آن طور که دو پژوهشگر ادعا می کنند، متفاوت با مطالبی است که با جستجو در فضای مجازی به آن ها دسترسی پیدا می کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ زینب آزمون و مهدی رفیعی دوتن از پژوهشگرانی هستند که به جای اعتماد به مطالب تکراری سایت ها و حتی ویکی پدیا برای به دست آوردن اطلاعات دقیق و کامل درباره ی این قلعه، چندین ماه مطالعه، پیگیری و پرس وجو برای به دست آوردن اطلاعات دقیق درباره ی این قلعه ی تاریخی داشتند.

دکتر حسن کریمیان معاون پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران نیز این بررسی ها و نتایج مطالعات آن ها را تایید می کند.

آزمون در گفت وگو با ایسنا، در توضیح درباره ی این قلعه نخست به موقعیت "قلعه میرزا رفیع خان" اشاره می کند و می گوید: قلعه تاریخی میرزا رفیع خان (فورگ) در جبهه شمالی روستای کوهستانی فورگ در شهرستان در میان خراسان جنوبی در حدود 110 کیلومتری شرق بیرجند و 12 کیلومتری جنوب غرب شهر اسدیه قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلعه "فورگ" چه حرفی برای گفتن دارد؟

قلعه "فورگ" چه حرفی برای گفتن دارد؟