مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1396 ساعت 11:212018-01-19حوادث

پیام تسلیت روسای جمهور آسیای مرکزی به میرضیایف


روسای جمهور قزاقستان، ترکمنستان و تاجیکستان در پیامی جداگانه کشته شدن 52 شهروند ازبک بر اثر آتش سوزی در یک اتوبوس را به رییس جمهور ازبکستان تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در دوشنبه، روسای جمهور قزاقستان، ترکمنستان و تاجیکستان در پیامی جداگانه کشته شدن 52 شهروند ازبک بر اثر آتش سوزی در یک اتوبوس را به رییس جمهور ازبکستان تسلیت گفتند.

نورسلطان نظربایف رییس جمهور ازبکستان در پیامی به شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان کشته شدن تعداد زیادی از شهروندان این کشور بر اثر آتش سوزی یک اتوبوس در استان آکتوبه این کشور را تسلیت گفت.

در پیام نظربایف آمده است: ضرر و زیان این فاجعه جبران ناپذیر است و از طرف مردم قزاقستان به دولت، مردم و خانواده بازماندگان تسلیت عرض می کنم.

امامعلی رحمان رییس جمهور تاجیکستان نیز با ارسال پیامی به شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان کشته شدن شهروندان این کشور بر اثر آتش سوزی اتوبوس در استان آکتوبه قزاقستان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: خبر آتش سوزی در اتوبوس مسافربری را در استان آکتوبه قزاقستان که موجب کشته شدن 52 نفر شد با اندوه عمیق دریافت کردم.

از طرف ملت و دولت تاجیکستان به رییس جمهور، دولت و خانواده بازماندگان این فاجعه تسلیت می گویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت روسای جمهور آسیای مرکزی به میرضیایف

پیام تسلیت روسای جمهور آسیای مرکزی به میرضیایف