مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1396 ساعت 11:162018-01-19سياسي

امضای دفتر یادبود جان باختگان حادثه نفتکس «سانچی» در تاجیکستان


مقامات و شخصیت های سیاسی و فرهنگی تاجیک و همچنین سفرا و دیپلمات های مقیم «دوشنبه» دفتر یادبود جان باختگان حادثه نفتکس «سانچی» را امضا کردند.

- امضای دفتر یادبود جان باختگان حادثه نفتکس سانچی در تاجیکستان مقامات و شخصیت های سیاسی و فرهنگی تاجیک و همچنین سفرا و دیپلمات های مقیم دوشنبه دفتر یادبود جان باختگان حادثه نفتکس سانچی را امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس" در دوشنبه، سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان روز پنجشنبه و جمعه به منظور ادای احترام به جانباختگان نفتکش سانچی دفتر یادبودی را باز کرد.

در نخستین روز افتتاح این دفتر، معاون وزیر امور خارجه تاجیکستان و سایر شخصیت های فرهنگی و اجتماعی این کشور و همچنین سفرای پاکستان، روسیه، ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، کره شمالی، بریتانیا، آلمان، آذربایجان و مقامات نمایندگی های سازمان های بین المللی مقیم دوشنبه در محل سفارت حضور یافتند.

آنها این حادثه غم انگیز را از طرف خود و دولت های متبوعشان به سفیر، دولت و ملت ایران تسلیت گفتند و در دفتر یادبود امضا کردند.

در 16 دی ماه، بر اثر برخورد کشتی چینی حامل گندم با نفتکش ایرانی در سواحل شانگهای تمامی دریانوردان ایرانی به همراه دو تبعه بنگلادشی بر اثر آتش سوزی و غرق شدن نفتکش جان باختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای دفتر یادبود جان باختگان حادثه نفتکس «سانچی» در تاجیکستان

امضای دفتر یادبود جان باختگان حادثه نفتکس «سانچی» در تاجیکستان