مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1396 ساعت 10:552018-01-19سياسي

صدیقی: تلگرام منبع فساد برای جوانان است.


دولت حاضر نشد تلگرام را محدود کرده و شبکه ملی را سراسری کند تا ما روی پای خودمان بایستیم و فرمان بردار بیگانگان نباشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امشب در نخستین سالگرد آتش نشانان فداکار حادثه پلاسکو، شهیدان رضا شفیعی و بهنام میرزاخانی در حسینیه کریمه اهل بیت (ع) در دولت آباد شهرری، یاد و خاطره شهدای راه اسلام را گرامی داشت.

وی گفت: خداوند متعال برای تکامل و شکوفایی بندگان خود، بشر را به سختی های گوناگون دچار کرد؛ دنیا برای همه ما انسان ها فراز و نشیب دارد و ائمه اطهار (ع)، کارشناسان مسائل دنیوی بودند که هر کدام مشکلات را برای ما معرفی کردند تا ما از این دنیا گله مند نباشیم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به روایاتی، دنیا را خانه موقت با زیربنای بلا دانست و افزود: در دنیا کسی بی غم نخواهد بود؛ نوش های دنیا بدون نیش نیست.

بعضی از ما از دور ناظر زندگی این و آن هستیم و در این تفکریم که آنان زندگی شان سراسر خوشی است؛ در صورتی که در احادیث قدسی به صراحت آمده که خداوند متعال می فرماید من راحتی را در بهشت قرار دادم و در دنیا هیچ اثری از این آرامش وجود ندارد و اگر با دقت بنگریم، خداوند بلا را آفرید تا ما را امتحان کند و با این آزمون افراد شایان را لایق بهشت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدیقی: تلگرام منبع فساد برای جوانان است.

صدیقی: تلگرام منبع فساد برای جوانان است.