مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1396 ساعت 10:552018-01-19فرهنگي

همه سینماها امسال در آرای مردمی فجر هستند


جلسه هماهنگی مدیران سینماهای جشنواره فیلم فجر با حضورمحمدرضا فرجی، مدیر کل سینمای حرفه ای، مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، - مسئولان امور سینماهای وزارت ارشاد و مدیران سینماهای نمایش دهنده فیلم های جشنواره برگزار شد و مدیران سینماها از تجربیات و مشکلات پیش روی خود در راه برگزاری جشنواره گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه محمدرضا فرجی با یادی از عبدالحمید جلیل زاده سینمادار فقید، گفت: کار سنگین و سختی است که از بین 22 سالن 12 سالن را برای جشنواره انتخاب کنیم.

برخی از صاحبان سینماهایی که سال های گذشته در جشنواره حضور داشتند امسال گله مندند که باید یادآوری کنم امسال تنها 24 فیلم برای نمایش در سینماهای مردمی جشنواره در نظر گرفته شده پس ما ناگزیر می بایست تعداد سینماها و صندلی ها را هم محدودتر می کردیم.

فرجی با اشاره به ازدحام هایی که معمولا در ایام جشنواره صورت می گیرد، تأکید کرد: دهه فجر، مقطعی است که باید در آن ارزش های انقلاب حفظ شود و ما نیز باید تا جایی که توان داریم در خدمت جشنواره باشیم.

همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند، اخلاق مداری برای مسئولان لازم است و سینماداران در موقعیت های شلوغ جشنواره باید با حوصله و صبر با مخاطبان رفتار کنند و به احترام ایام فجر، به مردم خدمت رسانی کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه سینماها امسال در آرای مردمی فجر هستند

همه سینماها امسال در آرای مردمی فجر هستند