مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1396 ساعت 01:052018-01-18ورزشي

جودو گرندپری تونس/ 6 نماینده ایران حریفان خود را شناختند


با انجام مراسم قرعه کشی رقابت های جودو گرند پری تونس، 6 نماینده ایران در این رقابت ها حریفان خود را شناختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم قرعه کشی نخستین گرند پری جودو سال 2018 در کشور تونس برگزار شد و 6 نماینده جودو ایران در این رقابت ها، رقبای خود را شناختند.

علی قلی پور در جدول 31نفره وزن منهای 60کیلوگرم در گام نخست جودوکار کشور اسپانیا را پیش رو دارد و در صورت پیروزی به مصاف برنده مبارزه جودوکاران فرانسه و تونس خواهد رفت.

در جدول 33نفره وزن منهای 66کیلوگرم، علیرضا خجسته پس از استراحت در دور نخست، به مصاف جودوکاری از کشور بلژیک می رود و در صورت پیروزی با برنده مبارزه جودوکاران تونس و مصر مصاف خواهد کرد.

قاسم نوری زاده دیگر نماینده ایران در این وزن پس از استراحت در دور نخست، مقابل نماینده کشور ترکیه به روی تاتامی خواهد رفت و در صورت پیروزی، برنده پیکار جودوکاران تونس و هلند حریف نوری زاده در دور سوم خواهد بود.

در وزن منهای 73 کیلوگرم محمد محمدی بریمانلو در حضور 30 جودوکار، ابتدا حریفی از کشور برزیل را پیش رو دارد و در صورت پیروزی در گام دوم به مصاف برنده مبارزه جودوکاران سوییس و اسلونی خواهد رفت.

در جدول وزن منهای 81کیلوگرم که 28 جودوکار حضور دارند، سعید ملایی در گام نخست استراحت دارد و سپس برابر برنده دیدار ترکیه و قزاقستان به میدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جودو گرندپری تونس/ 6 نماینده ایران حریفان خود را شناختند

جودو گرندپری تونس/ 6 نماینده ایران حریفان خود را شناختند