مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 22:102018-01-18اقتصادي

حذف دریافت کپی مدارک در ادارات/ استفاده از عابربانک با کارت هوشمند ملی


" رییس سازمان ثبت احوال کشورگفت: براساس بخشنامه دولت به سازمان ثبت احوال، این سازمان مکلف شد تا به صورت پایلوت در استان های( سمنان،خوزستان و قم) حذف کپی مدارک انجام شود و بعد از اجرای این طرح قرار است به زودی در سطح کشور انجام می شود.

حمید درخشان نیا رییس سازمان ثبت احوال کشور با تسنیم اظهار کرد: سازمان ثبت احوال یک ظرفیت بسیار عظیم و غنی در کشور محسوب می شود و در این سازمان، پایگاه اطلاعات جمعیت کشور وجود دارد که مهمترین پایگاه داده کشور است.

وی با اشاره ماموریت های متعدد سازمان ثبت احوال کشور گفت: یکی از ماموریت های این سازمان تولید و انتشار آمارهای جمعیتی مهاجرت است، سازمان ثبت دقیق ترین آمار را از جمعیت کشور دارد که می تواند برای تصمیم سازان موثر باشد علاوه بر اینکه این آمارها مرتب منتشر می شود.

درخشان نیا بیان کرد: در حال حاضر تیمی تخصصی در سازمان ثبت احوال به کار گرفته شده است که آمارهای جمعیتی چه به لحاظ تولد و چه فوت هر چند وقت یکبار توسط سازمان تهیه و در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

صدور بیش از 32 میلیون کارت هوشمند ملی رییس سازمان ثبت احوال کشور در ادامه به فرایند صدور کارت هوشمند ملی اشاره کرد و گفت: این پروژه ملی و بسیار مهمی برای تحقق دولت الکترونیک است،کارت هوشمند کلید ورود به دولت الکترونیک است و این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف دریافت کپی مدارک در ادارات/ استفاده از عابربانک با کارت هوشمند ملی

حذف دریافت کپی مدارک در ادارات/ استفاده از عابربانک با کارت هوشمند ملی