مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 18:352018-01-18اجتماعي

آلودگی هوای تهران محیط زیست رشت را تهدید می کند


رییس اداره محیط زیست شهرستان رشت گفت: آلودگی هوای تهران منجر به تهدید کاربری اراضی ارزشمند و ساخت و سازهای غیرمجاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر خودکار، در همایش روز هوای پاک که با شعار قانون هوای پاک، قانون تنفس در سالن اجتماعات مجتمع فولاد گیلان برگزار شد، گفت: گیلان هوای آلوده ندارد، اما هوای آلوده دیگر استانها از جمله شهر تهران، محیط زیست شهرستان رشت را به عنوان مرکز استان تهدید می کند.

وی اضافه کرد: با آلوده شدن هوای تهران، هموطنانمان در این شهر برای فرار از آلودگی هوا به گیلان می آیند و به فکر ساخت و سازها خانه در این استان می افتند.

خودکار با بیان اینکه با افزایش تقاضا برای ساخت خانه های دوم از سوی پایتخت نشینان قیمت زمین نیز افزایش می یابد و این امر وسوسه ای برای فروش زمین برای گیلانیان ایجاد می کند، ادامه داد: هر چند که از تغییر هر گونه کاربری و ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری می شود، اما به هر حال متخلفین بیکار نمی نشینند.

رییس اداره محیط زیست شهرستان رشت در خصوص میزان آلودگی هایی که از بخش صنعت وارد رودخانه های گیلان می شود، گفت: خوشبختانه بخش صنعت گیلان نسبت به جلوگیری از ورود پساب های آلوده اقدامات خوبی انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوای تهران محیط زیست رشت را تهدید می کند

آلودگی هوای تهران محیط زیست رشت را تهدید می کند