مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 18:262018-01-18سياسي

فعالان مدارس غیردولتی نیازمند تسهیلات دولت برای توسعه فضای آموزش هستند


رییس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده گفت: فعالان مدارس غیردولتی نیازمند تسهیلات دولت برای توسعه فضای آموزش هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بندرانزلی، مجتبی زینی وند امروز در گردهمایی هفته شوراهای آموزش وپرورش استان گیلان در دهکده ساحلی زیباکنار اظهار کرد: نمایندگان گیلانی در مجلس شورای اسلامی از جمله نمایندگان عضو در کمیسیون آموزش و تلفیق، حامی وزارت آموزش وپرورش هستند.

وی با تأکید بر اینکه تأسیس صندوق حمایت از مدارس غیردولتی ضرورت دارد، افزود: بر اساس قانون مصوب مجلس تأسیس صندوق الزامی هست و اگر تأسیس آن در سال جاری محقق نشود حدود 5 مواد قانونی در مدارس غیردولتی محقق نمی شود.

معاون وزیر آموزش وپرورش و رییس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده تبیین کرد: در پی تأسیس نشدن صندوق حمایت از مدارس غیردولتی بیمه دانش آموزان، بیمه فرهنگیان و معلمان و سایر افرادی که مشمول مواد قانونی هستند، اجرایی نخواهد شد.

زینی وند با درخواست از نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق مبنی بر قانونی کردن و تأسیس صندوق حمایت خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه فعالان در مدارس غیردولتی تقاضایشان اجرای این مواد قانونی در مدارس هست تا شکوفایی و تعالی آموزش در مدارس غیردولتی با مانعی برخورد نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان مدارس غیردولتی نیازمند تسهیلات دولت برای توسعه فضای آموزش هستند

فعالان مدارس غیردولتی نیازمند تسهیلات دولت برای توسعه فضای آموزش هستند