مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 17:502018-01-18ورزشي

استاندار آذربایجان شرقی: تلاش شد تبریز را وارد میدان فتنه کنند


در جریان فتنه اخیر که از مشهد شروع شده و یک هفته به طول انجامید، دشمنان تلاش بسیاری کردند تا تبریز را هم وارد میدان این فتنه کنند اما در نهایت موفق به اجرای نیات پلید خود نشدند به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید خدابخش در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه عاشورا، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که در کنار درایت، بصیرت و هوشمندی مردم آذربایجان و وفاداری ایشان به ارزش های انقلاب و ولایت فقیه، تعامل و همکاری همه نیروهای مسلح نیز نقشه های دشمن را برآب کرد.

خدابخش افزود: در جریانات اخیر حتی فرزند یکی از مسئولان هم کلیپ تحریک کننده ای پخش کرد، اما تبریز همچنان رو سفید ماند و افتخاری دیگر آفرید.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش های سپاه، بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی، اطلاعات و نماینده ولی فقیه در استان در جریانات اخیر، افزود: رفتارهای مردمی ارزشمند و بی بدیل امام جمعه تبریز را نباید فراموش کنیم؛ تعامل بین نیروهای مسلح و امنیتی استان نیز بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به ویژگی های امام جمعه تبریز یادآور شد: تقریبا بی نظیر است که چنین شخصیتی در هوای آلوده با اتوبوس تردد کند، در دانشگاه حضور یافته و در کنار دانشجویان غذا بخورد و همچنین در استادیوم ورزشی حاضر شود، این رفتارها بسیار ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان شرقی: تلاش شد تبریز را وارد میدان فتنه کنند

استاندار آذربایجان شرقی: تلاش شد تبریز را وارد میدان فتنه کنند