مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 17:102018-01-18اجتماعي

طرح خدمات حمایتی از 137 هزار دانش آموز با نیازهای ویژه کشور


" رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: طرح خدمات حمایتی این سازمان از حدود 137 هزار دانش آموز با نیازهای ویژه زیرپوشش این سازمان آغاز شده و درحال اجرا است.

مجید قدمی چهارشنبه شب درحاشیه افتتاح یک سالن ورزشی ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه آمل به ایرنا افزود: یکی از افتخارات دولت یازدهم که در آموزش و پرورش و از سوی سازمان مدارس استثنایی اجرایی شد، طرح ارائه خدمات حمایتی از گروههای هدف است و در کنار آموزش دانش آموزان استثنایی ،نیازهای ویژه به دارو ، عمل جراحی ، توانبخشی از جمله سمعک ، واکر ، ویلچر ، عینک ، تبلت و همچنین خدمات پزشکی برای این افراد ارائه می شود.

وی اضافه کرد که این طرح از 2 سال پیش راه اندازی شده و در این مدت تاکنون بیش از 75 میلیارد ریال برای حدود 6هزار نفر هزینه شده است.

قدمی ادامه داد که تا پایان امسال نیز حدود 30میلیارد ریال دیگر نیز در حمایت وپشتیبانی از طرح خدمات حمایتی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه هزینه خواهد شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به اینکه وضعیت پوشش تحصیلی این سازمان در سالجاری به 137 هزار دانش آموز در یک هزارو 570 مدرسه است، گفت: رویکرد سازمان توسعه آموزش تلفیقی است و در این راستا حدود 73 هزار دانش آموز در مدارس استثنایی درس می خوانند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح خدمات حمایتی از 137 هزار دانش آموز با نیازهای ویژه کشور

طرح خدمات حمایتی از 137 هزار دانش آموز با نیازهای ویژه کشور