مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 17:062018-01-18سياسي

پایگاه حوزه علمیه علوم اهل بیت (ع) را در دنیا توسعه می دهد


نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، معیار پیشبرد و تعالی انسان را در مراتب اخروی و معنوی، ایمان و علم دانست و گفت: پایگاه عظیمی که علوم اهل بیت (ع) را در دنیا توسعه می دهد، - جریان روحانیت، حوزه علمیه و طلاب و جریان های آموزشی مدارس حوزه علمیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی صبح امروز در همایش بزرگداشت عالم واقف مرحوم میرزا نواب رضوی که در مدرسه علمیه نواب برگزار شد، با اشاره به احداث مدرسه نواب گفت: این بنای عظیم اثر برجسته ای از عالم خالص و پاک نیتی است که همراه با موقوفات گسترده تشکیلات عظیم آموزشی آن را وقف کرده است.

وی با بیان اینکه معیار پیشبرد و تعالی انسان در مراتب اخروی و مراحل معنوی ایمان و علم است، عنوان کرد: اگر قرار باشد، ایمان با علم آمیخته شود، سبب پیشرفت در تکامل الهی انسان در خط عبودیت و بندگی خداوند می شود، اما اگر هر کدام از این دو نباشند، طی مراحل معنوی برای انسان در خط تکامل امکان پذیر نیست و مولفه تعالی محقق نمی شود.

امام جمعه مشهد ادامه داد: با گذشت یک هزار و 180 سال از ابتدای غیبت امام زمان(عج) دنیای اسلام از معصوم خالی است، اما اینکه بر سفره معارف و علوم دینی زانو زده، مرهون تداوم حوزه های علمیه و جریان اصیل روحانیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه حوزه علمیه علوم اهل بیت (ع) را در دنیا توسعه می دهد

پایگاه حوزه علمیه علوم اهل بیت (ع) را در دنیا توسعه می دهد