مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 16:112018-01-18بين الملل

ابوظبی «مزاحمت قطر» برای هواپیماهای امارات را به سازمان ملل گزارش کرد


مسئولان دولت امارات در چهار نامه یکسان، «مزاحمت قطر» برای هواپیماهای امارات به مقصد بحرین را به سازمان ملل وشورای امنیت و دو نهاد عربی دیگر گزارش دادند.

- ابوظبی مزاحمت قطر برای هواپیماهای امارات را به سازمان ملل گزارش کرد مسئولان دولت امارات در چهار نامه یکسان، مزاحمت قطر برای هواپیماهای امارات به مقصد بحرین را به سازمان ملل وشورای امنیت و دو نهاد عربی دیگر گزارش دادند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امارات عربی متحده در روزهای گذشته، دو بار از مزاحمت جنگنده های قطری برای هواپیماهای امارات به مقصد بحرین خبر داده اند.

  امروز پنجشنبه، خبرگزاری امارات ().

به گفته دوحه، یک فروند هواپیمای ترابری نظامی امارات که به مقصد بحرین در پرواز بود، سوم ژانویه (13 دی) وارد حریم هوایی قطر شده است.

نماینده قطر در سازمان ملل در این باره تأکید کرده بود که تکرار این حادثه و استمرار آن از جانب دولت امارات نقض حاکمیت قطر و تهدید سلامت مرزها و اراضی آن است.

پس از این اتهامات، امارات ادعای قطر را تکذیب کرد.

أنور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات در صفحه توییتر خود نوشت : شکایت قطر درباره نقض حریم هوایی آن توسط امارات صحت ندارد و ما با ادله رسمی و شواهد و قرائن به آن پاسخ خواهیم داد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوظبی «مزاحمت قطر» برای هواپیماهای امارات را به سازمان ملل گزارش کرد

ابوظبی «مزاحمت قطر» برای هواپیماهای امارات را به سازمان ملل گزارش کرد