مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 14:552018-01-18پزشكي

معاینه دسته جمعی بی احترامی به حقوق بیماران است


رییس سازمان نظام پزشکی استان اردبیل در مورد اقدام برخی از پزشکان در ویزیت دسته جمعی بیماران گفت: این کار به هیچ وجه درست نیست و بی احترامی به حقوق بیماران است در حالی که باید پزشکان اصول اخلاقی را در این زمینه که همان حفظ اسرار مردم است رعایت کنند.

- منصور جعفری نمین در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه حتی برخی از بیماران درد دل خود را به نزدیک ترین فرد نگفته و سعی می کنند با پزشکان در میان بگذارند، اظهار کرد: اگر افرادی از ویزیت دسته جمعی پزشکان اطلاعاتی دارند می توانند آن را در اختیار ما بگذارند تا با خاطیان برخورد کنیم.

وی با بیان این که آمار دقیقی از بیکاری پزشکان و فارغ التحصیلان در حوزه پزشکی نداریم، اظهار کرد: البته به صورت کشوری وزارت بهداشت بیشترین بیکاری را مربوط به پزشکان عمومی و به طور میانگین سالانه 7 تا 8 هزار نفر افزایش پزشکان بیکار را متذکر شده اما در استان اردبیل آمار دقیقی نداریم اما در بخش مامایی بیکاران ما بیشتر است.

وی در مورد ادغام نظام پرستاری با پزشکی نیز گفت: ادغام دو سازمان مستقل نظام پرستاری و پزشکی منطقی به نظر نمی رسد و بهتر است هر دو سازمان به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه دهند.

شرح وظایف هر دو حوزه متفاوت است و در صورت ادغام کار هر دو بخش دقیق انجام نمی شود و به نظر می رسد نظام پرستاری باید مطال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاینه دسته جمعی بی احترامی به حقوق بیماران است

معاینه دسته جمعی بی احترامی به حقوق بیماران است