مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 14:462018-01-18سياسي

دستگاه ها نباید در حوزه منابع طبیعی دخالت غیرمنطقی داشته باشند


تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: هر چند دستگاه ها در حفظ و رشد منابع طبیعی نقش مهمی دارند اما نباید در امور مرتبط با این حوزه دخالت نادرست و غیرمنطقی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، آیت الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار مسؤولان نمایندگی ولی فقیه در ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه یک کشور که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) انجام شد، بابیان اینکه مشکلات مرتبط با نعمت های الهی و انفال باید با تدبیر و اندیشه دینی رفع شود، عنوان کرد: اینکه نهاد نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی مستقر شده است نشان می دهد که ولایت فقیه نسبت به انجام درست فعالیت ها در این مجموعه نگاهی ویژه دارند.

وی از آموزه های قرآن و عترت به عنوان رأس قوانین نظام اسلامی نام برد و افزود: اگر گاهی با تعارض برخی از روایات با برخی از قوانین روبرو شدیم باید این روایات را در کارگروه های تخصصی مورد بررسی قرار داده تا در صورت وجود مشکل در قوانین بتوانیم با استفاده از راهکارهای قانونی مشکل را رفع کنیم.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) با اشاره به اینکه برخی از قوانین ریشه ای قدیمی دارند، خاطرنشان کرد: جامعه نمی تواند با وجود سلایق مختلف مدیریت شود به همین علت تا زمانی که ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها نباید در حوزه منابع طبیعی دخالت غیرمنطقی داشته باشند

دستگاه ها نباید در حوزه منابع طبیعی دخالت غیرمنطقی داشته باشند