مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 14:402018-01-18اقتصادي

بانک مرکزی استقلال در تصمیم گیری ندارد


یکی از چالش های اساسی اقتصاد ما این است که بانک مرکزی به هیچ وجه استقلال از تصمیمات دولت ندارد و پیرو تصمیمات دولت است در حالی که هیچ جای دنیا اینگونه نیست.

- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: یکی از چالش های اساسی اقتصاد ما این است که بانک مرکزی به هیچ وجه استقلال از تصمیمات دولت ندارد و پیرو تصمیمات دولت است در حالی که هیچ جای دنیا اینگونه نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه کویر، محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز 28 دی ماه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی، مدیریت استان کرمان و عوامل اقتصادی مجموعه ای پویا هستند، اظهار کرد: بخشی از مشکلات بانک ها مربوط به موضوعات درون شبکه بانکی است و بخشی مربوط به عوامل بیرونی است که چالش هایی برای آنها ایجاد و ادامه فعالیت را با مشکل مواجه کرده است.

وی با اشاره ه اینکه بخشی از موضوع، مراودات بانک ها با فعالان اقتصادی است، افزود: شاخص های عملکرد نظام بانکی مطلوب نیست و شاید قبلا خیلی ها این مسئله را قبول نمی کردند اما در حال حاضر وزیر و رییس کل بانک مرکزی معتقد هستند که باید برنامه ای برای ارتقاء و توانمندی نظام بانکی داشته باشند زیرا استمرار وضعیت کنونی نگران کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک مرکزی استقلال در تصمیم گیری ندارد

بانک مرکزی استقلال در تصمیم گیری ندارد