مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 14:302018-01-18سياسي

قاچاق چوب از معضلات منابع طبیعی گیلان است


رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه قاچاق چوب از معضلات منابع طبیعی استان است، افزود: برخورد با قاچاقچیان خصوصا در حوزه شهرستان های تالش و رودبار که عمدتا به مقصد کارگاه های چوب بری استان های مجاور چوب قاچاق می کنند در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- منطقه گیلان، احمد سیاوش پور در نشست تعامل حقوقی و قضایی با نیروی انتظامی ضمن تشکر از تلاش و کوشش مجموعه خدوم انتظامی استان از تدبیر، عقلانیت و تعامل سازنده آن نیرو در حوادث اخیر و حفظ احترام و کرامت مردم قدردانی کرد .

وی وقایع چند هفته گذشته را رخدادی تلخ برای نظام تلقی کرد و گفت: دشمنان با موج سواری بر اعتراضات برحق مردم در مسائل و تنگناهای اقتصادی تلاش می کنند تا مسیر مطالبات را به انحراف کشانده و آن را به تقابل با نظام تغییر دهند .

رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه مسئولان باید گوش شنوایی برای صدای مردم داشته باشند، افزود: در شرایط اقتصادی کنونی موظفیم بیش از پیش تلاش کنیم و با توجه به حقوق قانونی مردم به آنان پاسخگو باشیم .

وی با اشاره به وظیفه دستگاه قضایی در احقاق حقوق عامه، تصریح کرد: دستگاه قضایی استان بدون مماشات با متخلفان برخورد می کند و در استیفای حقوق مردم استوار به پیش می رود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق چوب از معضلات منابع طبیعی گیلان است

قاچاق چوب از معضلات منابع طبیعی گیلان است