مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 14:202018-01-18سياسي

معرفی "سایکوفورمنس" در مدرسه "اینورس"


ورکشاپ و معارفه "سایکوفورمنس" در مدرسه اینورس برگزار شد.

- ورکشاپ و معارفه "سایکوفورمنس" در مدرسه اینورس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، ورکشاپ و معارفه "سایکوفورمنس" با هدف، آشناسازی شرکت کنندگان با برگزار شد.

مصطفی دریادار در ابتدا با تاکید بر اهمیت شناخت مغز به عنوان اصلی ترین عنصر دریافت ها، ادراکات انسانی و اساسی ترین تولیدکننده فکر و رفتار بشر، به تشریح عملکردها، کارکردها، نواقص، بدکارکردی ها و چگونگی استفاده بهینه از پتانسیل های مغز پرداخت.

دریادار در ادامه با استفاده از مثال هایی مفاهیم مطرح شده را شفاف کرده و فرصت ها و تهدیدهایی برای نمودهای فکری و رفتاری که از رشد مغز، در گستره عمر انسان قابل تصور است را، با نگاهی کاربردی، در جهت اصلاح و تعدیل آن تشریح کرد.

وی در پایان این بخش، با اشاره به مناسب ترین ابزارهای روانشناختی برای شناخت و اصلاح فکر و رفتار انسان، هنر را یکی از کارآمدترین ابزارها دانست و در میان انواع شاخه های هنری، "هنر اجرا" را دارای ویژگی های منحصربه فردی برای کاربردی کردن هر چه بهتر دانش روانشناسی معرفی کرد.

دریادار درباره چرایی شکل گیری و خروجی این دوره افزود: اگر به دنبال دستیابی به روابط روزمره بهتر، به دست آوردن موفقیت در تحصیل و شغل، مفیدبودن برای اطرافیانمان و زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی "سایکوفورمنس" در مدرسه "اینورس"

معرفی "سایکوفورمنس" در مدرسه "اینورس"