مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 12:302018-01-18سياسي

شورای حمل و نقل و ترافیک تهران، طرح جدید ترافیک را تصویب کرد


شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، طرح جدید ترافیک برای سال 1397 را تصویب کرد؛ این در حالیست که شورای اسلامی شهر تهران نسبت به نحوه اجرا و نرخ عوارض تصمیم خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال برخی سوالات و ابهامات به وجود آمده در خصوص طرح ترافیک سال 1397 به اطلاع عموم شهروندان می رساند که شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با بررسی همه جوانب طرح به اتفاق آراء، طرح جدید ترافیک برای سال 1397 را تصویب کرده و بدین ترتیب گام مهمی در مسیر تصویب این طرح در مراجع قانونی برداشته شده است.

همزمان شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش نیز با بررسی لایحه پیشنهادی – که یک فوریت آن روز یکشنبه 24 دی ماه 1396 در صحن شورای شهر به تصویب رسید– نسبت به تعیین نحوه اجرا و نرخ عوارض تصمیم خواهد گرفت.

بر اساس طرح تصویب شده، با هدف کاهش ترافیک در محدوده طرح ترافیک، تغییرات مهمی در نحوه صدور مجوزها و جنبه های اجرایی طرح ایجاد شده است.

در سال 1397 صدور مجوز برای خودرو تنها به معنای اجازه ورود بوده و عوارض قابل پرداخت برای همه خودروها بر اساس زمان تردد و میزان آلایندگی خواهد بود که جزییات آن در لایحه پیشنهادی به شورای شهر مشخص شده و هم اکنون در حال طی فرآیند تصویب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای حمل و نقل و ترافیک تهران، طرح جدید ترافیک را تصویب کرد

شورای حمل و نقل و ترافیک تهران، طرح جدید ترافیک را تصویب کرد