مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 12:202018-01-18اقتصادي

برنامه ریزی جهاد دانشگاهی ایلام برای ایجاد نقشه راه توسعه IT در استان


سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام بر تشکیل اتاق فکر نقشه راه توسعه IT در استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس سیدغلامرضا حسینی در دیدار با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی با تاکید بر اینکه نیازهای پژوهشی، علمی، تحقیقاتی در کشور موجب ایجاد و راه اندازی جهاد دانشگاهی شد، اظهار کرد: وجود نگاه سنتی به برخی از بخش های صنعت موضوع بسیار مهمی است که می توان با فراهم ساختن زمینه های لازم به ویژه در حوزه IT آن را به روز کرد .

عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی با بیان اینکه بالا رفتن و رشد سطح تکنولوژی در جامعه امروزی سطح انتظارات مردم را بالا برده است، افزود: در تلاشیم تا با ایجاد اتاق فکری بتوانیم نقشه راه توسعه IT در استان ایلام را فراهم کنیم .

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام با اشاره به اینکه اگر زنجیره زیست بوم اقتصاد دانش بنیان فراهم شود می تواند نقش مهمی در فرایند توسعه استان داشته باشد، عنوان کرد: نقش پژوهش در این میان برای ادامه حرکت در مسیر توسعه بر کسی پوشیده نیست .

حسینی ادامه داد: در حال حاضر نرم افزارهای مهم و تاثیرگذاری وجود دارد که ما می توانیم در جهت تسریع و تسهیل در فرایند صنعت آنها را بکار بگیریم که بخشی از نقشه راه فناوری اطلاعات در استان در بخش صنعت متمرکز است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی جهاد دانشگاهی ایلام برای ایجاد نقشه راه توسعه IT در استان

برنامه ریزی جهاد دانشگاهی ایلام برای ایجاد نقشه راه توسعه IT در استان