مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 11:452018-01-18حوادث

اجرای حکم قطع دست دزد گوسفند در زندان مشهد


چند سال قبل وقوع سرقتهای متعدد در اطراف برخی شهرهای استان خراسان رضوی و جنوبی، درحالی آغاز شد که فرد یا افراد ناشناسی با تخریب شبانه در و دیوار منازل روستایی، - گوسفندان اهالی روستا را به سرقت می بردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: دامنه این سرقتها هر روز به اطراف شهرهای دیگر کشیده می شد و موجب نگرانی روستاییان شده بود.

به همین دلیل ماموران انتظامی با صدور دستورات ویژه قضایی، تلاش گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقتها آغاز کردند.

بررسی ماموران انتظامی همچنین براساس شکایت شاکیان، نشان می داد هر باری که دزد یا دزدان به آغل گوسفندان دستبرد می زنند تعداد زیادی از گوسفندان به سرقت می رود.

اگرچه در اثنای این سرقتها، اموالی از قبیل سرویس طلا، موتورسیکلت و .

نیز مورد دستبرد سارق یا سارقان قرار می گرفت اما تحقیقات پلیس بیانگر آن بود که سرقت گوسفند، هدف اصلی دزدان از دستبرد به منازل روستایی و گاهی شهری است.

با جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیلهای کارشناسی، در نهایت ماموران انتظامی به سرنخهایی رسیدند که نشان می داد جوان 28 ساله ای، عامل اصلی سرقتهای مذکور است بنابراین وی در یک عملیات هماهنگ و با کسب مجوزهای قضایی در سال 1390 دستگیر شد و مورد بازجویی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای حکم قطع دست دزد گوسفند در زندان مشهد

اجرای حکم قطع دست دزد گوسفند در زندان مشهد