مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 11:352018-01-18دانش

جذب واحدهای فناور در مراکز رشد واحد علوم و تحقیقات


مرکز رشد واحد علوم و تحقیقات طی فراخوانی اقدام به جذب ایده های پژوهشی و طرح های فناورانه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سوی مرکز رشد واحد علوم و تحقیقات فراخوانی برای جذب ایده های پژوهشی و طرح های فناورانه در قالب هسته های پژوهشی منتشر شد.

بر اساس این فراخوان معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در نظر دارد در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال اقدام به جذب ایده های پژوهشی و طرح های توجیهی و حمایت از آنها در قالب طرح های فناورانه کند.

طرح های پژوهشی جذب شده ترجیحا در حوزه های نانوفناوری، بیوتکنولوژی، تولید ژنوم ها و وکتورهای نوترکیب تعیین شده است و متقاضیان می تواند برای ثبت درخواست خود به دفتر توسعه فناوری، کارآفرینی و ارتباط با صنعت واحد علوم و تحقیقات واقع در ساختمان علوم انسانی طبقه 4 شمالی مراجعه کنند.

دکتر فاطمه عزیزآبادی فراهانی معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات آغاز فراخوان جذب ایده های پژوهشی و طرح های فناورانه در قالب هسته های پژوهشی و واحدهای فناور به منظور استقرار در مرکز رشد بیوفناوری، اصلاح ژنوم های جانوری و گیاهی، توسعه وکتورهای نوترکیب و نانوفناوری واحد علوم و تحقیقات خبر داد و گفت: مرکز رشد بیوفناوری، اصلاح ژنوم های جانوری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب واحدهای فناور در مراکز رشد واحد علوم و تحقیقات

جذب واحدهای فناور در مراکز رشد واحد علوم و تحقیقات