مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 02:252018-01-17فرهنگي

در دو روز اول جشنواره فجر چه تئاترهایی می بینیم؟


در سی وششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر 19 اثر صحنه ای و 9 اثر خیابانی در روز اول و 18 اثر صحنه ای و 9 اثر خیابانی در روز دوم جشنواره اجرا می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در سی وششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، اسامی نمایش هایی در بخش های مختلف میزبان علاقه مندان به تئاتر خواهند بود که اسامی آثار دو روز ابتدایی این جشنواره یعنی 28 و 29 دی ماه در این گزارش مرور می شود.

در روز اول جشنواره تئاتر فجر نمایشی در تالار وحدت، تماشاخانه سنگلج، تالار هنر تالار فردوسی و تماشاخانه سرو به روی صحنه نمی رود.

مجموعه تئاتر شهر در روز اول در مجموعه تئاتر شهر 4 نمایش روی صحنه خواهند رفت.

تئاتر دو دلقک و نصفی به نویسندگی و کارگردانی جلال تهرانی در مدت زمان 65 دقیقه و با یک اجرا در تالار اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

نمایش فعل با دو اجرا در ساعت 17 و 20:30 در تالار چهارسو تئاتر شهر و به کارگردانی و نویسندگی محمدرضایی راد به صحنه می رود.

همچنین دایره گچی قفقازی به کارگردانی محمودرضا رحیمی و نویسندگی برتولت برشت در 80 دقیقه و در دو سانس 16 و 18:30 در تالار سایه مجموعه تئاتر فجر اجرا خواهد داشت.

نمایش کوررنگی هم به نویسندگی و کارگردانی سیاوش پاکراه با دو نوبت اجرا در ساعت 16:30 و 19 و در مدت زمان 65 دقیقه در تالار قشقایی تئاتر شهر روی صحنه می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دو روز اول جشنواره فجر چه تئاترهایی می بینیم؟

در دو روز اول جشنواره فجر چه تئاترهایی می بینیم؟