مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 01:562018-01-17سياسي

خَلق سازوکارهای قانونی برای اعطای حقوق های نجومی!


نفوذی های تصمیم گیر هم در دولت، مجلس و جاهای دیگر حضور دارند.

همچنانکه دیدیم در مذاکرات بسیار مهم هسته ای و برجام، چهار جاسوس به چهار نوع مختلف (در مسئله مالی، - فرهنگی و مسائل دیگر) وجود داشتند.

کی از ویژگی های مدیریت تکنوکرات، این است که از مبحث اَشرافیت خیلی ساده عبور می کند و بعضاً آن را توجیه می کند و ضروری می داند.

ما در چهره های نظری این جریان هم این تفکر را می بینیم.

مثلاً آقای سریع القلم ـ همانطور که در کتاب از مکتب نیاوران تا کابینه توسعه گرا هم ذکر شده ـ خیلی صریح می گویند که مدیران باید کسانی باشند که شکم هایشان سیر باشد و به اندازه کافی سوار هواپیما و غیره شده باشند، سفر خارجه زیاد رفته باشند و از قشر مرفه و بی دغدغه جامعه باشند! از نظر شما دلیلی که حضرت امام (ره) و بعد از ایشان مقام معظم رهبری، در نقد اشرافیت و قرار دادن این مسئله در مقابل جریان انقلاب داشتند، چه بوده است؟ و چه مشکلی پیش می آید اگر این موضوع را مقبول بدانیم؟ بسم الله الرحمن الرحیم.

زمانی که انقلاب در حال وقوع بود، طبقه ای متمایل به پایین تر از طبقه متوسط یا به عبارتی همان طبقه مستضعف، با دیدن اشرافی گری، تجمل گرایی و مسائل مربوط به رژیم فاسد شاه و با رهبری های حضرت امام (ره)، حرکت و نهضتی را در لبیک به فرمایش ایشان شروع کردند که منتج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خَلق سازوکارهای قانونی برای اعطای حقوق های نجومی!

خَلق سازوکارهای قانونی برای اعطای حقوق های نجومی!