مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 23:152018-01-17پزشكي

گردشگری سلامت در کشور توسعه می یابد/ کاهش پرونده های تخلف پزشکی


معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه در تلاشیم صنعت گردشگری سلامت را در کشور توسعه دهیم، گفت: متاسفانه در بخش گردشگری سلامت، دلالانی رشد کرده اند که منجر به آسیب هایی به گیرندگان خدمت در زمینه گردشگردی سلامت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم جان بابایی در جلسه با روسای بیمارستان های خصوصی تهران گفت: در تلاشیم صنعت گردشگری سلامت را در کشور توسعه دهیم.

وی افزود: یکی از مشکلات ما تعرفه است که متاسفانه برداشت همه از تعرفه به مقوله فنی برمی گردد و تعرفه هتلینگ نادیده گرفته می شود.

جان بابایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای گروهی از مردم ممکن است پرداخت از جیب مهم نباشد و در دسترس بودن خدمت و دریافت خدمات با کیفیت اهمیت بیشتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: مدیریت در هزینه ها که سازمان برنامه و بودجه مطرح کرده است مغایرتی با افزایش تعرفه ها ندارد، افزایش تعرفه یک عرف است، اما مدیریت هزینه موضوع دیگری است.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: سال آینده نظام ارجاع را آغاز و در کشور اجرا می کنیم و تلاش می شود، افرادی که می خواهند از خدمات درمانی بخش دولتی استفاده کنند، از طریق نظام ارجاع وارد شوند.

وی ادامه داد: با انجمن های مختلف همکاری های خیلی خوبی داریم، تقریبا با تمام انجمن ها نشست داشته ایم و شروع به سطح بندی خدمات کرده ایم و راهنماهای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری سلامت در کشور توسعه می یابد/ کاهش پرونده های تخلف پزشکی

گردشگری سلامت در کشور توسعه می یابد/ کاهش پرونده های تخلف پزشکی