مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 22:552018-01-17سياسي

پایان و آغاز دوباره


حسین جابری انصاری، که امروز طی حکمی از سوی محمد جواد ظریف به عنوان دستیار ویژه وزیر امور خارجه منصوب شد، مطلبی را در این ارتباط در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین جابری انصاری در این مطلب که با عنوان پایان و آغاز دوباره نوشته، آورده است: عصر امروز چهارشنبه بیست و هفتم دی ماه نود و شش، مراسم تودیع و معارفه مدیران ارشد وزارت امور خارجه برگزار شد.

این برای صاحب این صفحه و قلم یعنی پایان و آغاز دوباره.

پایان دوره یک و نیم ساله معاونت عربی و آفریقای وزارت امور خارجه و آغاز دوره مسئولیت جدید بعنوان دستیار ارشد وزیر در امور ویژه سیاسی.

ضمن بازنشر متن حکم برادر عزیزم جناب آقای دکتر محمد جواد ظریف وزیر محترم امور خارجه، از خداوند متعال می خواهم این بنده کوچک خود را شایستگی خدمت به ملت بزرگ ایران عطاء فرماید.

بمنه و کرمه خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار بسم الله الرحمن الرحیم برادر ارجمند جناب آقای صادق حسین جابری انصاری با سلام با عنایت به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت دستیار ارشد وزیر در امور ویژه سیاسی منصوب می شوید.

امید است با توکل بر خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی، در تحقق سیاست ها و راهبردهای دستگاه دیپلماسی، مشارکت و تعامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان و آغاز دوباره

پایان و آغاز دوباره