مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 21:462018-01-17سياسي

فضای مجازی فضای آبروریزی شده است/ نباید به تمام اخبار فضای مجازی اعتماد کرد


فضای مجازی به فضایی برای آبروریزی تبدیل شده است، نباید به تمام مطالب بیان شده در فضای مجازی اعتماد کرد، بسیاری از خبرها در این فضا تکذیب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی امشب در سخنرانی خود در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، با اشاره به ویژگی های قوم بنی اسراییل اظهار کرد: اسراییل لقب حضرت یعقوب است و بنی اسراییل در واقع فرزندان و نوادگان این پیامبر الهی بودند، قوم بنی اسراییل در قرآن به عنوان پیمان شکن ترین قوم معرفی شده است.

وی ادامه داد: اعضای قوم بنی اسراییل با خداوند پیمان بستند که توحید داشته باشند، اما اعضای این قوم به این پیمان وفادار نماندند و بارها بت پرست شدند، توحید ویژگی مشترک بین تمام ادیان است و همه پیامبران مردم را به پرستش خدای واحد دعوت کردند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: یادآوری معاد، پرهیز از طاغوت و شیطان و دعوت به توحید جزو ویژگی های مشترک بین تمام پیامبران الهی است.

رفیعی با اشاره به سیره ائمه معصومین(ع) در زمینه توحید اظهار کرد: اهل بیت(ع) اجازه نمی دادند کسی در مقام تعریف از آن ها، توحید را زیر سوال ببرد و ائمه معصومین(ع) را با خدا مقایسه کند.

وی ادامه داد: توحید یعنی اینکه به خداوند واحد اعتقاد داشته باشیم و برای خداوند شریک نگیریم، مهمترین اصل در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی فضای آبروریزی شده است/ نباید به تمام اخبار فضای مجازی اعتماد کرد

فضای مجازی فضای آبروریزی شده است/ نباید به تمام اخبار فضای مجازی اعتماد کرد