مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 21:252018-01-17پزشكي

اعلام فهرست جدید بیماری های خاص


" معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن خرسندی از فهرست جدید بیماران خاص گفت: مجلس بودجه جدید و مجزا در نظر بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، محمد هادی ایازی با ابراز خرسندی از قرار گرفتن بیماری های متابولیک، ام اس، پروانه ای و اوتیسم در پوشش بیمه ای بیماران خاص و صعب العلاج اظهار داشت: از همکاری کمیسیون تلفیق مجلس در این زمینه سپاسگزاریم و امیدواریم شاهد پوشش دیگر بیماری های سخت درمان در گام های بعد باشیم.

معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: در دهه هفتاد طی یک مصوبه بیماران همودیالیزی، تالاسمی و هموفیلی تحت پوشش بیماری های خاص قرار گرفتند که فتح بابی در این زمینه بود.

وی با اشاره به بیماری های نقص ایمنی و متابولیک افزود: این بیماری ها هزینه های سنگین اقتصادی، روانی و اجتماعی بر خانواده ها، بیماران و نظام سلامت تحمیل می کند و از طریق پوشش بیمه ای تا حد زیادی از سنگینی بار آنها کاسته می شود.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به این مسئله توجه کنند سهمی را که برای این امر اختصاص داده اند از ردیف بیماری های خاص و صعب العلاجی است که قبلا در فهرست بیماران خاص قرار داشتند و شمار آنها نیز اندک نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فهرست جدید بیماری های خاص

اعلام فهرست جدید بیماری های خاص