مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 20:102018-01-17اقتصادي

چند درصد محتوای تلگرام تولیدی است؟


" در سیزدهمین عصرانه های انجمن سواد رسانه ای عنوان شد که تنها 8 درصد از محتوای تلگرام تولید می شود و 92 درصد آن کپی و ارسال مطالب است لذا باید در حوزه تولید محتوا اقدامات جدی تری صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمدصادق افراسیابی، مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای ایران با تاکید بر ضرورت مساله شناسی در شرایط فعلی کشور، تاکید کرد: واقعیت امر این است که امروز اقتصاد دغدغه اصلی مردم است و ما به عنوان انجمن سواد رسانه ای باید با تاکید بر مباحث اصلی مردم، تا جایی که می توانیم باید به موضوعات اقتصادی نظیر کسب و کارهای فرهنگی دیجیتال و همچنین وضعیت پیگیری مطالبات اقتصادی مردم در رسانه های جمعی توجه کنیم.

وی افزود: برگزاری نشست هایی با موضوع اقتصاد رسانه، برگزاری جلساتی با صادرکنندگان نرم افزارها و محصولات دیجیتال، تحلیل فرآیند استارتاپ ها، نقد و بررسی کسب و کارهای دیجیتال و رصد مطالبات اقتصادی مردم در فضای مجازی باید تا پایان سال جاری از اولویت های انجمن سواد رسانه ای ایران باشد.

مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای ایران با بیان اینکه باید خروجی نشست های انجمن گفتمان سازی باشد که منجر به سیاست گذاری فرهنگی و رسانه ای شود، تصریح کرد: در این حوزه رویکرد ما بررسی عملکرد کسب و کارهای فرهنگی دیجیتال شامل تولید کنندگان محتوا و خدمات در فضای مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند درصد محتوای تلگرام تولیدی است؟

چند درصد محتوای تلگرام تولیدی است؟