مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 19:262018-01-17فرهنگي

سیمرغ فجر منتظر آشیانه در اصفهان/ اصفهان میزبان جشنواره فیلم فجر


معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: امسال مجموعاً 22 فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور دارد که تمام تلاشمان را می کنیم تا دوسوم فیلم ها را به اصفهان آورده و در سینماهای اصفهان اکران نماییم.

- پرویز طاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در رابطه با وضعیت جشنواره فیلم فجر امسال در اصفهان، اظهار کرد: امسال جشنواره فیلم فجر در اصفهان برگزار می شود و فیلم های جشنواره نیز به اکران عمومی در می آید.

وی افزود: امسال مجموعاً 22 فیلم در جشنواره حضور دارد که تمام تلاشمان را می کنیم تا دوسوم فیلم ها را به اصفهان بیاوریم تا در سینماهای اصفهان به اکران درآید، هر چند مایلیم همه فیلم ها در اصفهان به اکران درآیند اما قوانین حاکم بر تفاهم نامه ها اجازه اکران همه فیلم ها را در اصفهان نمی دهد.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: هفته آینده تفاهم نامه ای در رابطه با تعداد فیلم ها و سینماهای اکران کننده فیلم ها منعقد خواهد شد که به محض انعقاد تفاهم نامه تعداد فیلم ها و جزییات دقیق جشنواره اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سال گذشته سی وپنجمین جشنواره فیلم فجر از 14 تا 21 بهمن با اکران 16 فیلم در سینماهای ساحل و فلسطین اصفهان برگزار شد که با حواشی زیادی در تعداد فیلم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیمرغ فجر منتظر آشیانه در اصفهان/ اصفهان میزبان جشنواره فیلم فجر

سیمرغ فجر منتظر آشیانه در اصفهان/ اصفهان میزبان جشنواره فیلم فجر