مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 18:102018-01-17اقتصادي

هتل های کیش 30 درصد ارزان می شود


" رییس هیئت مدیره جامعه هتلداران کیش گفت: به منظور توسعه هر چه بیشتر گردشگری و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، قیمت هتل های این جزیره زیبا در دهه فجر 30 درصد کاهش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از کیش، مسیح الله صفا بعد از ظهر امروز در نشسستی خبری با اعلام این خبر اظهار داشت: موضوع اسکان از جمله مهمترین موضوعات در هر سفری به ویژه در سفرهای تفریحی می باشد که بخش قابل توجهی از هزینه ها را به خود اختصاص می دهد.

وی افزود: به منظور کاهش هزینه سفر به جزیره زیبای کیش که این روزها حال و هوای بهاری آن بی نظیر است، قیمت هتل ها در ایام دهه فجر 30 درصد کاهش می یابد.

رییس هیئت مدیره جامعه هتلداران کیش با تاکید بر اینکه این اقدام به منظور توسعه هر چه بیشتر گردشگری در این جزیره انجام می شود، گفت: برای جذب گردشگر باید تفریحات جذاب و نو آورانه داشته باشیم تا گردشگران در مقایسه با شرایط کشورهای اطراف، انگیزه بیشتری برای سفر به کیش داشته باشند.

صفا با بیان اینکه جزیره زیبای کیش با توجه به بهره مندی از جاذبه ها و زیبایی های طبیعی و همچنین امکانات و مکان های تفریحی و تاریخی بی نظیر، همواره مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی می باشد، اظهار کرد: جزیره کیش نیاز به اتفاقات نو در حوزه گردشگری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل های کیش 30 درصد ارزان می شود

هتل های کیش 30 درصد ارزان می شود