مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 17:252018-01-17اقتصادي

عوامل تاخیر در اجرای طرح ملی گردشگری عظیمیه کرج/ نقش گردشگری در توسعه کسب و کار


در گفت و گو با سید داریوش کیهان مهر؛ فعال اقتصادی بررسی شد عوامل تاخیر در اجرای طرح ملی گردشگری عظیمیه کرج/ نقش گردشگری در توسعه کسب و کار " عصر ایران؛ یوسف ناصری- رشد اقتصادی پایدار و افزایش رفاه هر جامعه، بستگی به این موضوع دارد که کسب و کار رونق داشته باشد و به طور مستمر بهبود فضای کسب و کار تحقق پیدا کند.

در وضعیتی که بهبود فضای کسب و کار مشهود نباشد و شرایط مبهم و پیچیده ای فراروی فعالان اقتصادی باشد، سرمایه های جامعه به سمت فعالیت های مولد و با ارزش افزوده بالا نمی رود و تولید که یکی از مولفه های قدرت هر کشور است تقویت نمی شود.

در حوزه شاخص کسب و کار و زیرشاخص های آن، کشورهای مختلف با جدیّت تلاش می کنند وضع خود را بهبود ببخشند و سرمایه ها و نیروهای انسانی خلاق و کارآفرین را جذب کنند.

فراهم کردن زمینه برای شروع یک کسب و کار و فعالیت اقتصادی و سخت نگرفتن در زمان مجوز دادن برای کسب و کار، می تواند نیروی انسانی و سرمایه گذار را به آینده و فعالیت های اقتصادی امیدوار کند.

عصر ایران در گفت و گو با سید داریوش کیهان مهر که از فعالان اقتصادی کشور است وضعیت کسب و کار در کشور را بررسی کرده است.

از جمله فعالیت های کیهان مهر، می توان به تلاش های مکرر او برای تقویت ارتباطات و همکاری بخش خصوصی ایران و ترکیه و همچنین ارائه طرح ایجاد منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل تاخیر در اجرای طرح ملی گردشگری عظیمیه کرج/ نقش گردشگری در توسعه کسب و کار

عوامل تاخیر در اجرای طرح ملی گردشگری عظیمیه کرج/ نقش گردشگری در توسعه کسب و کار