مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 16:412018-01-17دانش

آغاز ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی نیمسال دوم دانشگاه آزاد از فردا


ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم 97-96 از 8 صبح روز پنجشنبه 28 دی ماه آغاز می شود و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 11 بهمن ماه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس"، ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم 97-96 از 8 صبح روز پنجشنبه 28 دی ماه آغاز می شود و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 11 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

تمام متقاضیان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانیwww.

azmoon.

org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در20رشته /محل اقدام کنند.

داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه و یا مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه و همچنین داشتن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته)برای ثبت نام داوطلبان در دوره پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی پیوسته الزامی است.

متقاضیان کارشناسی ناپیوسته با دارا بودن مدرک کاردانی(پیوسته و ناپیوسته) و کاردانی دانشگاه جامع علمی کابردی می توانند در هر رشته ای از کارشناسی ناپیوسته بر اساس معدل مندرج در مدرک فار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی نیمسال دوم دانشگاه آزاد از فردا

آغاز ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی نیمسال دوم دانشگاه آزاد از فردا