مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 15:252018-01-17فرهنگي

معارفه ای برای جدی گرفتن انیمیشن


مراسم معارفه معاونین انیمیشن و مستند «مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» با حضور مدیرعامل، جمعی از مدیران مرکز گسترش و جامعه سینمای انیمیشن کشور برگزار شد.

- مراسم معارفه معاونین انیمیشن و مستند مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با حضور مدیرعامل، جمعی از مدیران مرکز گسترش و جامعه سینمای انیمیشن کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا طبق گزارش رسیده به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در ابتدای این مراسم، سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد با تشکر از حضور اهالی سینمای انیمیشن در این جلسه گفت: امروز برای سینمای انیمیشن کشور روز مهمی است و امیدوارم نقطه ی عطفی برای سینمای انیمیشن کشور باشد.

وی ادامه داد: از دو سال قبل مقرر شد در ساختار مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و فعالیتی که در طول بیش از 34 سال انجام می گرفت، تغییراتی ایجاد شود و حمایت از تولید فیلم های اول و دوم سینمایی، مستند، فیلم کوتاه حرفه ای و انیمیشن که در این مرکز انجام می شد، به تمرکز بر تولید مستند و انیمیشن محدود شود.

البته این تصمیم تنها به معنای حمایت ویژه از سینمای مستند نبود و باید اعلام کنم که اساس این تغییر به دلیل رویکرد و حمایتی بود که سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از سینمای انیمیشن کشور مدنظر داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه ای برای جدی گرفتن انیمیشن

معارفه ای برای جدی گرفتن انیمیشن