مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 14:352018-01-17سياسي

نورپردازی برج آزادی همزمان با دهه مبارک فجر


شهردار منطقه 9 همزمان با سی وسومین جشنواره موسیقی فجر در برج آزادی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کرد و از تعمیرات فضای داخلی و بیرونی برج آزادی و حفظ و احیاء دوباره آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علی مفاخریان شهردار منطقه در این دیدار از اجرای فعالیت هایی در حوزه زیباسازی و نورپردازی برج آزادی همزمان با دهه مبارک فجر و پس از آن خبر داد.

وی بر لزوم همکاری و مشارکت برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم راهپیمایی بیست و دو بهمن تاکید کرد و گفت: خیابان آزادی از مهم ترین و اصلی ترین خیابان های پایتخت است، تقویت پیاده راه های اطراف میدان آزادی، استفاده از رینگ بیرونی میدان برای استقرار غرفه های صنایع دستی و مواد خوراکی از جمله اقداماتی هستند که با اجرای آنها می توانیم، نقش برج آزادی را به عنوان یکی از مهم ترین نمادهای تهران تقویت کنیم تا مردم دوباره آن را ببینند و شرایط برای حضور گردشگران در آن مهیاتر شود.

شهردار منطقه 9 با اشاره به لزوم مرمت کاشی های برج به عنوان نمادهایی از معماری های ایرانی و بازپیرایی آن گفت: برج آزادی مدتی به دست فراموشی سپرده شده بود، باید با افزایش تعامل و همکاری های دوجانبه بتوانیم در جهت احیاء دوباره و حفظ آن به عنوان میراثی ارزشمند و پرخاطره بکوشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نورپردازی برج آزادی همزمان با دهه مبارک فجر

نورپردازی برج آزادی همزمان با دهه مبارک فجر