مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 14:302018-01-17اقتصادي

از هر سه مشهدی، یک نفر تجربه سفر خارجی داشته است


مدیرگروه اجتماعی پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی گفت: طبق پژوهش انجام گرفته بیش از 30 درصد مشهدی ها تجربه سفر خارجی دارند و حدود 10 درصد آنها تاکنون هیچ سفر اعم از داخلی و خارجی را تجربه نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد بخشی در نشستی پیرامون نگرش و رفتار گردشگری مردم مشهد که در پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: براساس نمونه گیری که در طرح نگرش و رفتار گردشگری مردم مشهد از مبدا انجام گرفت، ذائقه سفر شهروندان مشهدی بررسی شد.

وی افزود: البته این پیمایش در سطح ملی و در 30 استان انجام گرفته است که در این نشست رفتار گردشگری مردم مشهد ارائه می شود.

در این نمونه گیری سهم هر استان و شهرستان مشخص شده که در این بین سهم خراسان رضوی 400 نفر و سهم شهرستان مشهد 202 نفر معین شده است.

بخشی با بیان اینکه از هر سه نفر در مشهد، یک نفر تجربه سفر خارجی داشته است، تصریح کرد: بیش از 30 درصد مردم مشهد، سفر خارجی را تجربه کردند که 73 درصد این سفرها به کشورها و مقاصد زیارتی مانند مکه، مدینه، سوریه و.

بوده است، 14 درصد به ترکیه و امارات و سایر سفرها به کشورهای دیگر انجام گرفته است.

مدیرگروه اجتماعی پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه 85 درصد از مردم مشهد در سال گذشته حداقل یک بار به سفر رفته اند، عنوان کرد: یک چهارم سفرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هر سه مشهدی، یک نفر تجربه سفر خارجی داشته است

از هر سه مشهدی، یک نفر تجربه سفر خارجی داشته است