مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 14:202018-01-17سياسي

کاشت نهال به یاد جانباختگان نفتکش سانچی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان با حضور در شرکت ملی نفتکش های ایران منطقه بندرعباس به یاد جانباختگان نفتکش سانچی نهال یادبود غرس کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان به همراه تعدادی از همکاران در بین کارکنان شرکت ملی نفتکش های ایران منطقه بندرعباس حضور یافته و با گرامی داشت یاد و خاطره دریادلان نفتکش سانچی با آنها ابراز همدردی کرد.

امید ذاکری گفت: کمترین کاری که می توان برای این عزیزان انجام داد ابراز همدردی با بازماندگان حادثه و آرزوی صبر و بردباری برای خانواده آن ها است.

وی افزود: قطعا این عزیزان از دست رفته در پیشگاه خداوند منان اجر شهید خواهند داشت و امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادث دلخراشی برای کشور عزیزمان نباشیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با کاشت نهال که کار بسیار پسندیده ای است، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی می داریم و چون کاشت نهال صدقه جاریه است، ثواب این کار خدا پسندانه را به روح حادثه دیدگان هدیه می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان با حضور مدیرکل منابع طبیعی و ناخدا سعید غریبی رییس شرکت نفتکش های ایران منطقه بندرعباس نهالی در محدوده شرکت ملی نفتکش ها کاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت نهال به یاد جانباختگان نفتکش سانچی

کاشت نهال به یاد جانباختگان نفتکش سانچی