مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 14:202018-01-17ورزشي

دستاوردهای جلسه اخیر فیفا در هلند از زبان ساکت


مهدی تاج ظرف 24 ساعت آینده از هلند به ایران باز می گردد اما محمدرضا ساکت تا پایان هفته بازدیدی از باشگاه آژاکس و کمپ تیم های ملی هلند خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی تاج و محمدرضا ساکت، رییس و دبیر کل فدراسیون فوتبال چند روز است برای حضور در جلسه فیفا با روسا و دبیر کل 20 کشور دنیا به منظور بررسی برنامه های اجرایی فیفا در آمستردام هلند به سر می برند.

دیروز (سه شنبه) و در حاشیه این جلسه روسای فدراسیون فوتبال ایران و هلند دیداری با هم داشتند و در مورد تفاهمنامه همکاری دو کشور که سال گذشته به امضا رسید صحبت کردند.

همچنین تاج و ساکت جلسه ای با جیانی اینفانتینو، رییس فدراسیون جهانی فوتبال برگزار کردند.

به نظر می رسد در این جلسه درباره مشکلات تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا برای میزبانی از نمایندگان عربستانی هم صحبت شده که محتویات این جلسه در بازگشت ساکت و تاج به ایران مشخص خواهد شد.

محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره حضور خودش و تاج در هلند گفت : پیش از این قرار بر این بود تا روز جمعه در هلند حضور داشته باشیم اما تاج ظرف 24 ساعت آینده به تهران بازمی گردد.

او با اشاره به برنامه اش در روزهای آتی گفت : تا پایان این هفته بازدیدی از باشگاه آژاکس و کمپ تیم های ملی هلند خواهم داشت تا اطلاعات بسیار خوبی در جهت رشد فوتبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای جلسه اخیر فیفا در هلند از زبان ساکت

دستاوردهای جلسه اخیر فیفا در هلند از زبان ساکت