مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 14:102018-01-17بين الملل

ابتکار صد هزار دلاری: تبلیغ اجاره خانه در کشورهایی که ترامپ سوراخ مستراح نامید


" وب سایت مشهور اجاره خانه ایر بی ان بی با انتشار عکس های زیبایی از خانه های اجاره ای در کشورهایی همچون السالوادور و هاییتی و دعوت مردم به سفر به این کشورها، دیدگاه دونالد ترامپ را به چالش کشیده است.

یورونیوز نوشت: وب سایت مشهور اجاره خانه ایر بی ان بی (Airbnb) کارزاری یکصد هزار دلاری برای تبلیغ اجاره خانه در آفریقا، السالوادور و هاییتی به راه انداخته است.

کشورهایی که دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا پیش تر آنها را سوراخ مستراح نامیده بود.

دونالد ترامپ بعد از آنکه برای سخنانی که نژاد پرستانه ارزیابی شده بود، بشدت مورد انتقاد قرار گرفت، این سخنان را تکذیب کرد و در پاسخ به خبرنگاران گفت که نژاد پرست نیست.

این وب سایت با انتشار عکس های زیبایی از خانه ها و مناظر این کشورها به شکل غیر مستقیم دیدگاه دونالد ترامپ را به چالش کشیده است.

بریان چسکی مدیر این وب سایت با انتشار توییت هایی، عکس های زیبایی از خانه هایی در کشورهای آفریقایی و هاییتی را به اشتراک گذاشته و مشتریان را به سفر به این کشورها ترغیب کرده است.

برای نمونه این وب سایت یک بانگالو (خانه ییلاقی دو طبقه ) را تبلیغ کرده اند که برق آن بواسطه صفحات خورشیدی تامین می شود و این خانه ییلاقی از مصالح ساختمانی محلی ساخته شده و اجاره هر شب آن 50 یورو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار صد هزار دلاری: تبلیغ اجاره خانه در کشورهایی که ترامپ سوراخ مستراح نامید

ابتکار صد هزار دلاری: تبلیغ اجاره خانه در کشورهایی که ترامپ سوراخ مستراح نامید