مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 13:562018-01-17ورزشي

نخستین تمرین صبای قم با سرمربی جدید/ صبا بین 3 کاندیدای سقوط


تیم فوتبال صبای قم در آستانه هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال، نخستین تمرین با سرمربی جدید خود را در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، تیم فوتبال صبای قم که با کسب تنها 10 امتیاز از 57 امتیاز توزیع شده در 19 هفته گذشته از مسابقات فصل 97 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان اکنون در مکان هفدهم جدول قرار دارد، نخستین تمرین خود را با سرمربی جدید برگزار کرد.

در حالی که مربیانی همچون سهراب بختیاری زاده، اسماعیل اسماعیلی، ناصر بختیاری زاده، هومن افاضلی، سلمان تاجدار، محمدعلی فلاح دار، مرتضی امینی و مسعود خسروی در 19 بازی قبل صبای قم روی نیمکت صبای قم نشسته اند، اکنون مسعود راشکی هدایت کشتی به گل نشسته فوتبال قم را بر عهده گرفته است.

از 34 هفته رقابت 18 تیم حاضر در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تنها 15 هفته دیگر باقی مانده و صبای قم که در جایگاه هفدهم جدول یکی از سه کاندیدای سقوط به دسته پایین تر محسوب می شود، با کادر فنی جدید تلاش دیگری را برای بقا در لیگ برتر از هفته بیستم آغاز می کند.

نماینده فوتبال قم نسبت به تیم هجدهم جدول یعنی راه آهن تهران 6 امتیاز بیشتر دارد، اما از تیم شانزدهم جدول یعنی ایرانجوان بوشهر هشت امتیاز کمتر اندوخته و نسبت به تیم رده پان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین تمرین صبای قم با سرمربی جدید/ صبا بین 3 کاندیدای سقوط

نخستین تمرین صبای قم با سرمربی جدید/ صبا بین 3 کاندیدای سقوط