مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 13:562018-01-17ورزشي

قم میزبان لیگ دسته اول فوتسال بانوان ایران شد


مسابقات گروه سوم مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه های کشور روزهای آغازین بهمن ماه در قم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه های کشور طبق برنامه ریزی فدراسیون در چهار گروه مقدماتی با حضور تیم هایی از استان های مختلف برگزار می شود و تیم بانوان قم با نام جواهری ایوبی و فخیم به مصاف حریفان خواهد رفت.

این در حالی است که بازی های مرحله مقدماتی به شکل دوره ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت انجام می شود، ضمن اینکه در هر یک از گروه های چهار گانه 6 تیم حضور دارند و با توجه به تمایلی که قم برای میزبانی این رقابت ها نشان داد، فدارسیون با برگزاری بازی های گروه سوم مقدماتی در قم موافقت کرد.

تیم فوتسال بانوان جواهری ایوبی و فخیم قم یکی از تیم های حاضر در گروه سوم مقدماتی است که از حریفان خود در نیم فصل مرحله مقدماتی میزبانی می کند، فرصتی که برای قمی ها به منظور کسب مجوز صعود و همچنین بازتاب و دیده شدن هر چه بیشتر توانایی های بانوان فوتسالیست قم مغتنم است.

این در شرایطی است که امسال از سوی فدراسیون فوتبال برای برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه های کشور برنامه ریزی شده و این بازی ها از روز جمعه 29 دی ماه آغاز شده و تا چهارم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم میزبان لیگ دسته اول فوتسال بانوان ایران شد

قم میزبان لیگ دسته اول فوتسال بانوان ایران شد