مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 13:462018-01-17سياسي

طراحی دانش نامه دفاع مقدس گیلان


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان از طراحی دانش نامه دفاع مقدس گیلان خبر داد و گفت: دانش نامه دفاع مقدس با 500 مدخل طراحی و برای هر کلمه آن حدود 10 هزار تومان هزینه پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از رشت، رسول جلایی صبح امروز در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان گیلان در سالن شهید انصاری استانداری اظهار کرد: یادمان های شهدای گمنام گیلان 50 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا پایان سال به اتمام می رسند و علاوه بر آن طراحی یادمان های باقی مانده نیز باید تا پایان سال انجام شود.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان برای طراحی دانش نامه دفاع مقدس گیلان گفت: دانش نامه دفاع مقدس گیلان با 500 مدخل آماده شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه گیلان هشت هزار شهید دارد و نمی توان همه را در دانش نامه گنجاند، گفت: بنیاد شهید، شهدای شاخص گیلان ازجمله فرماندهان را بر اساس بندهای مورد تاکید دانش نامه نویسی به ما معرفی کرده است و سایر شهدای در کتاب فرهنگ اعلام شهدا توسط بنیاد شهید منتشرشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی دانش نامه دفاع مقدس گیلان

طراحی دانش نامه دفاع مقدس گیلان