مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 13:202018-01-17فرهنگي

برگزاری مراسم پایانی جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان


مراسم پایانی نهمین دوره جشنوار کتاب برتر کودکان و نوجوان روز پنجشنبه 28 دی ماه از ساعت 15 در محل باغ کتاب تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده، در مراسم پایانی این رویداد که با حضور معاون فرهنگی ارشادو نیز مدیران معاونت فرهنگی و قرآنی وزارت ارشاد، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و اعضای شورای شهر برگزار خواهد شد از برگزیدگان این جشنواره در بخش های داستان و شعر خردسال، کودک و نوجوان و نیز کتاب های علمی و آموزشی تجلیل خواهد شد.

در نهمین دوره از جشنواره کتاب برتر کودکان و نوجوانان که از سوی انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان برگزار شد، کتاب های منتشرشده طی دو سال اخیر تفکیک و در معرض داوری قرار گرفته است.

بر همین اساس در بخش داستان خردسال 64 اثر، در بخش داستان کودک 395 اثر، در بخش داستان نوجوان 153 اثر، در بخش شعر خردسال 86 اثر، در بخش شعر کودک 54 اثر، در بخش شعر نوجوان 19 اثر، در بخش کتاب های علمی آموزشی خردسال 43 اثر، در بخش کتاب های علمی آموزشی کودک 53 اثر و در بخش کتاب های علمی آموزشی نوجوان 74 اثر در دست داوری قرار گرفته است.

دبیری این دوره از جشنواره بر عهده قدرت الله نیکبخت بوده است.

نهمین جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان که توسط انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به طور دوسالانه برگزار می شود در دی ماه سال جاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم پایانی جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان

برگزاری مراسم پایانی جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان