مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 13:062018-01-17اقتصادي

رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان: وعده های مسئولان در مورد پلاسکو محقق نشد


رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان گفت: علیرغم گذشت یک سال از حادثه ریزش ساختمان پلاسکو، هیچ یک از وعده های مسئولان در این رابطه محقق نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " ساختمان 17 طبقه پلاسکو که یکی از مراکز اصلی تولید و توزیع پوشاک مردانه در تهران بود، 30 دی ماه سال گذشته بعد از حادثه آتش سوزی، هنگام اطفای حریق فرو ریخت و براثر این حادثه 16 آتش نشان و 6 شهروند جان خود را از دست دادند.

در این حادثه 560 واحد صنفی تخریب شد و براساس برآوردهای انجام شده، حدود هزار و 500 میلیارد تومان خسارت مالی ناشی از این حادثه بود.

براساس این گزارش، پس از تخریب این ساختمان که مالکیت آن در اختیار بنیاد مستضعفان بود، مسئولان دولتی بارها جلساتی با رییس اتاق اصناف ایران و رؤسای اتحادیه های مربوطه و نمایندگان این ساختمان برگزار کردند و تصمیماتی برای جبران خسارت آسیب دیدگان مالی اتخاذ شد.

از جمله این تصمیمات می توان به ساخت مجدد ساختمان پلاسکو طی دو سال توسط بنیاد مستضعفان و پرداخت تسهیلات بانکی با سود کم اشاره کرد که با گذشت حدود یک سال از آن حادثه هنوز هیچ شواهدی برای ساخت مجدد آن به چشم نمی خورد.

اگرچه مهدی حجت معاون شهرداری و معماری شهرداری تهران حدود 10 روز پیش از کلنگ زنی ساختمان جدید پلاسکو در 10 طبقه خبر داده است، اما این وعده هم از سوی اصناف وعده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان: وعده های مسئولان در مورد پلاسکو محقق نشد

رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان: وعده های مسئولان در مورد پلاسکو محقق نشد