مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 12:462018-01-17سياسي

ایجاد منطقه آزاد توسعه امنیت مرزی را در پی دارد


استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به وجود 1400 کیلومتر مرز در سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد منطقه آزاد توسعه امنیت مرزی را در منطقه رقم می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از گرگان، دانیال محبی صبح امروز در نشست مشترک راهکارهای بهینه در زمینه ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی که با حضور استانداران هفت استان کشور که به میزبانی گلستان در حال برگزاری است، اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان استان بسیار مهمی است که با توسعه مناطق آزاد می توان شاهد توسعه این استان باشیم.

وی ادامه داد: دیپلماسی یک هنری است که ما کمتر از این گفتمان برای رسیدن به اهداف استفاده می کنیم و استان سیستان و بلوچستان یک توانمندی بالایی در استفاده از این گفتمان دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: می توان در کنار استفاده از نمایندگان مجلس از ظرفیت رسانه ها به ویژه صدا و سیما برای توجیه و بیان اهمیت ایجاد مناطق آزاد استفاده کرد.

محبی گفت: بی آبی، طبیعت آسیب دیده و مسائل مشابه باعث مهاجرت مردم از منطقه شده و محرومیت در این منطقه با ایجاد منطقه آزاد به یک وضعیت مطلوبی می رسد که می تواند مردم را به منطقه بازگرداند.

وی افزود: ما یک هزار و 400 کیلومتر مرز را در استان سیستان و بلوچستان داریم که توسعه مناطق آزاد در این استان می تواند باعث توسعه امنیت مرزی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد منطقه آزاد توسعه امنیت مرزی را در پی دارد

ایجاد منطقه آزاد توسعه امنیت مرزی را در پی دارد