مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 12:352018-01-17دانش

امیدواریم پذیرش دانشجوی خارجی از سال آینده در دانشگاه آغاز شود


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان با اشاره به اینکه پذیرش دانشجوی خارجی در دستور کار دانشگاه علمی کاربردی قرار دارد، گفت: مقدمات کار در حال انجام است و امیدواریم پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه از سال آینده در مراکز علمی کاربردی آغاز شود.

- دکتر مسعود خداپناه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پذیرش دانشجوی خارجی جزو دستور کار دانشگاه علمی کاربردی است و در استان های مرزی، ضرورت و امکان بیشتری برای تحقق آن وجود دارد.

دانشگاه علمی کاربردی در خوزستان نیز به دنبال جذب دانشجوی خارجی است.

تاکنون با روسای دانشگاه های بصره در این زمینه مذاکرات مختلفی داشته ایم و درباره مقدمات کار و شرایط انجام آن به صورت مفصل بحث شده است.

وی افزود: امیدواریم یک جلسه برای نهایی شدن پذیرش دانشجو با حضور دکتر امید، رییس دانشگاه علمی کاربردی داشته باشیم و تفاهم نامه ای نیز در این زمینه امضا شده و پذیرش دانشجو بین المللی از سال آینده در مراکز علمی کاربردی آغاز شود.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان گفت: براساس بررسی های انجام شده، تحصیل دانشجویان خارجی در دانشگاه علمی کاربردی به سه صورت امکان پذیر است؛ دانشجویان عراقی می توانند پیش از اینکه وارد کلاس های ما شوند یک دوره شش ماهه آموزش زبان فارسی را گذرانده، پس از آن وارد کلاس های عادی دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم پذیرش دانشجوی خارجی از سال آینده در دانشگاه آغاز شود

امیدواریم پذیرش دانشجوی خارجی از سال آینده در دانشگاه آغاز شود