مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 12:102018-01-17اجتماعي

آموزش و پرورش تنها تشکیلات با یک میلیون کارمند است


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: اکنون 679 شورا در سراسر کشور تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرزاد حمیدی صبح امروز 27 دی ماه در جلسه همایش بزرگ شوراهای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: حمایت از دانش، علم و علم اندوزی به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده است.

وی آموزش و پرورش را یک سازمان عظیم در کشور دانست و بیان کرد: آموزش و پرورش یک تشکیلات فرا وزارتخانه ای و فرا قوه ای است، به طوریکه همه افراد به صورت مستقیم و غیر مستقیم با آن در ارتباط هستیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان این مطلب که سرمایه انسانی آموزش و پرورش را به عدد و رقم نمی توان محاسبه کرد، ادامه داد: آموزش و پرورش تنها تشکیلاتی است که یک میلیون کارمند و 13 میلیون دانش آموز تحت پوشش خود دارد، ضمن آنکه 26 میلیون اولیاء دانش آموز با آن سر و کار دارند.

وی با اشاره به اینکه معلم و علم نزد مردم ایران از ارزش والایی برخوردار هستند، اظهار کرد: کرمانی ها پیش قراول عملیاتی کردن قانون شوراها هستند، اکنون 679 شورا در سراسر کشور تشکیل شده است.

حمیدی بر لزوم مردمی شدن قانون آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: یکی از اقدامات خوب شوراها واگذاری اختیارات است و اکنون برخی مدارس به صورت هیئت امنایی اداره می شوند؛ همچنین باید با حضور متفکرین، اولیاء دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش تنها تشکیلات با یک میلیون کارمند است

آموزش و پرورش تنها تشکیلات با یک میلیون کارمند است