مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 12:052018-01-17فرهنگي

برلیناله کلاسیک میزبان 7 فیلم از اساتید سینمای جهان


بخش کلاسیک جشنواره فیلم برلین 2018، به اولین نمایش جهانی نسخه ترمیم شده و دیجیتالی آثاری از کارگردانان مطرح سینما چون «سیدنی لومت»، «ویم وندرس» و .

- بخش کلاسیک جشنواره فیلم برلین 2018، به اولین نمایش جهانی نسخه ترمیم شده و دیجیتالی آثاری از کارگردانان مطرح سینما چون سیدنی لومت ، ویم وندرس و .

می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم زیر آسمان برلین ساخته ویم وندرس محصول سال 1987 که حالا با فرمت دیجیتالی 4K ترمیم شده است پس از سال ها دوباره به پرده سینما خواهد آمد.

این فیلم درباره فرشته هایی نامریی و فناناپذیر است که در سطح شهر برلین پخش شده اند و افکار انسان ها را می شنوند و آنهایی که دچار سردرگمی و استرس شده اند را آرام می کنند تا این که یکی از این فرشته ها عاشق یکی از انسان ها فناپذیر می شود و انسان بودن را انتخاب می کند و دنیایی کاملا جدید را تجربه می کند.

زیر آسمان برلین به عنوان یکی از تحسین شده ترین آثار وندرس ، در سال 1987 موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم کن شد.

قرن بیستم من اولین ساخته الدیکو انیادی فیلمساز مجارستانی است که در سال 2017 موفق شد با فیلم در جسم و روح خرس طلای جشنواره فیلم برلین را از آن خود کند.

قرن بیستم من که فیلم شاعرانه و پیچیده محسوب می شود در واقع ادای احترامی به سینمای صامت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برلیناله کلاسیک میزبان 7 فیلم از اساتید سینمای جهان

برلیناله کلاسیک میزبان 7 فیلم از اساتید سینمای جهان